دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

گرفتن يك دوره جستجوگرها مي تواند بهترين كاري باشد كه شما براي كسب و كار خود انجام مي دهيد (و رزومه خود را)

این که آیا شما در بازاریابی، صاحب کسب و کار، و یا در نظر گرفتن خود را ذاتا فن آوری زرنگ، شما احتمالا شنیده ام اصطلاح جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) تندرست در اطراف کاملا کمی به تازگی -- و به دلیل خوب است. رتبه بندی موتور جستجو می تواند یکی از مهم ترین عوامل زمانی که آن را به یک کسب و کار موفق در عصر دیجیتال می آید.

سئو چیه؟
سئو مخفف «بهینه سازی موتور جستجو» است. این عمل strategizing محتوا و کلمات کلیدی در یک صفحه وب و سایت به منظور کمک به آن رتبه در گوگل ، در نتیجه رانندگی ترافیک ارگانیک به یک وب سایت و یا فروشگاه دیجیتال است. جستجوگرها مدرن در مورد فریب الگوریتم های موتور جستجو نیست -- آن را در مورد عکس : ارائه محتوای دقیق یک کاربر در حال جستجو و خوشحال کردن کاربر است.

چرا یادگیری آن برای شما مهم است؟
این که آیا شما در حال اجرا یک کسب و کار و یا شما یک خالق محتوا، بازدید کنندگان بیشتر به وب سایت خود را معمولا برابر پول بیشتر، آن را از طریق فرصت های کسب و کار، دلار درآمد، و یا مشتریان جدید است. بدون دانستن مناسب جستجوگرها بهترین شیوه ها، تبدیل شدن به یک وب سایت رده بالا در گوگل می تواند تقریبا غیر ممکن باشد، که در عصر دیجیتال، می تواند یک اشتباه بزرگ برای کسب و کارهای بالا و آینده به امید جلب توجه مشتریان یا مشتریان جدید باشد.

یادگیری مناسب جستجوگرها بهترین شیوه ها نیز می تواند یک دارایی بزرگ برای هر کسی که در چشم انداز دیجیتال کار می کنند، بدون در نظر گرفتن تجارب گذشته و یا عناوین شغلی خود را. تقاضا برای متخصصان جستجوگرها در طول سال ها افزایش یافته است، با برخی از حقوق درآمد به خوبی به شش رقم، و آن را یک مهارت بسیار در تقاضا قادر به با اعتماد به نفس به رزومه خود را اضافه کنید.

چه چیزی را به خاطر داشته باشید در هنگام انتخاب یک دوره:
طول البته: چه مدت می خواهید متعهد به مطالعات خود کنید؟ آیا ترجیح می دهید از یک دوره به سبک bootcamp یا چیزی که آهسته و جامع یاد بگیرند؟ دوره ها از چند ساعت زمان کل تا هفته ها در طول محدوده, بنابراین طول دوره خود را بر این اساس را انتخاب کنید.

مهارت های تحت پوشش: انگیزه های خود را در پشت یادگیری جستجوگرها چه هستند؟ آیا می خواهید صفحه وردپرس کسب و کار محلی شما رتبه بندی شود؟ آیا شما امیدوار به یادگیری مهارت های جستجوگرها عمومی برای اضافه کردن درخواست تجدید نظر مدرن به رزومه خود را؟ دوره ها می توانند از یک مقدمه عمومی به بیشتر حفر به پایین محدوده, موضوع طاقچه است که ممکن است به همه یادگیرندگان درخواست تجدید نظر نیست.

نوع البته: آیا شما به دنبال چیزی هستید که می توانید هر زمان که لحظه ای آزاد داشته هستید و مطالعه کنید یا می خواهید مربی و دانش آموزان همکار با مطالب دوره صحبت کنند؟ دوره های خاصی با ارائه دسترسی به مربی و همسالان خود حس جامعه را پرورش می دهند که اگر شما کسی باشید که مطالعه گروهی را ترجیح می دهید، می تواند کمک بزرگی باشد.

در حال حاضر که شما در چرا دوره های جستجوگرها یک مهارت بزرگ برای هر کسی برای یادگیری و چه به دنبال در هنگام انتخاب یک دوره، در اینجا برخی از دوره های جستجوگرها بالا آنلاین در دسترس است. از کلاس های سطح دانشگاه گرفته تا دوره های مقدماتی سریع و آسان، ثبت نام در یکی از این کلاس های به رهبری کارشناس ممکن است بهترین راه برای افزایش کسب و کار شما یا کمک به آوردن رزومه خود را به عصر دیجیتال باشد.

SEMRush آکادمی جستجوگرها ابزار دوره
Bestest

مشخصات
طول البته: هشت درس 31 دقیقه ای
مهارت های تحت پوشش: پژوهش کلمات کلیدی، لینک های پشتی، ایجاد محتوای با کیفیت بالا
قیمت: شامل با حق بیمه Skillshare ($ 15/month یا /year)
گزینه های خرید
مشاهده جزئیات
این دوره مقدماتی برای مبتدیان با دانش کمی موجود از جستجوگرها که می خواهند به راه رفتن با مهارت های عملی به اندازه کافی برای شروع بهینه سازی کسب و کار خود را بلافاصله ساخته شده است. (غیر SEOs' در عنوان دوره اساسا به معنی 'مردمی که در حال حاضر در زمینه جستجوگرها کار نمی کنند.')

میزبانی شده توسط موتور جستجو بازاریابی کریستینا Kledzik، اصول جستجوگرها برای غیر SEOs به شما یاد خواهد داد که چگونه برای ساخت جستجوگرها را به وب سایت روز به روز و تعمیر و نگهداری کسب و کار خود را با یادگیری چگونگی ساختار سایت خود را تا گوگل می تواند آن را راحت تر بخوانید، استفاده از رقابت جستجوگرها برای بهبود سایت خود را، یادگیری برای ساخت یک شبکه از backlinks، و اصول عملی دیگر است که کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود وب سایت خود را به راحتی در گوگل و موتورهای جستجو دیگر یافت می شود.

'این دوره کامل بود! کریستینا بسیار جذاب است و او یک کار عالی از توضیح چیزها به وضوح و به طور پنهانی انجام داد، اما نه بیش از حد ساده سازی مفاهیم. پروژه هایی که او در پایان درس ها می دهد عملی بود، و من هیجان زده ام که آنها را به سایت خودم اعمال کنم و ببینم چگونه این تکنیک ها به من کمک می کنند که به جلو بروم.» سامانتا بلک وود بررسی کننده Skillshare توضیح می دهد. او می گوید: «نمونه های او واقعاً مفاهیمی را که تدریس می کرد روشن می کرد و او هرگز مبهم نبود و هرگز بیش از حد فنی نشد. مناسب برای مبتدیان به عنوان شما برخی از جنبه های مهم ترین جستجوگرها یاد بگیرند. من صادقانه بیشتر از این فیلم های کوتاه از من از یک سال کامل از مدرسه آموخته است. همچنین باعث شده است که من بخواهیم حتی بیشتر در مورد جستجوگرها یاد بگیرم و شاید حتی به سمت فنی چیزها برگردم.»

از آنجا که این دوره Skillshare است، قیمت حق بیمه Skillshare ماهانه به شما دسترسی نه تنها به این دوره، بلکه به هزاران نفر دیگر.

موتورهای جستجو بهینه سازی (SEO) پایه
بهترین برای کسب و کار متمرکز بر یادگیرندگان

اعتبار: یادگیری لینکدین
مشخصات
طول البته: 10 درس خود هدایت
مهارت های تحت پوشش: پایه های جستجوگرها، کپی نوشتن، پژوهش کلمه کلیدی
قیمت: شامل با LinkedIn حق بیمه حرفه ای ($ 29.99/month پس از یک ماه محاکمه رایگان)
گزینه های خرید
مشاهده جزئیات
یادگیرندگان متمرکز بر کسب و کار به خصوص این دوره بدون مزخرف است که راهنمای یادگیرندگان را از طریق مهارت های عملی مورد نیاز برای قرار دادن جستجوگرها به استفاده از بلافاصله قدردانی.

بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) پایه ها در یادگیری LinkedIn دانش آموزان را از طریق اصول اولیه جستجوگرها را از لنز کسب و کار مشخص. میزبانی شده توسط دیوید بوث، تجزیه و تحلیل گوگل و AdWords گواهی مربی، در اینجا شما یاد بگیرند که چگونه برای پیاده سازی استراتژی های بهینه سازی و تکنیک ها، چگونه رتبه بندی واقعا بر کسب و کار تاثیر می گذارد، و بهترین شیوه ها زمانی که آن را به انجام تحقیقات کلمه کلیدی می آید، ساخت لینک های داخلی و خارجی، و برنامه ریزی یک استراتژی جستجوگرها بلند مدت است. این دوره همچنین فراهم می کند نگاهی به جستجوگرها برای تجارت الکترونیک، کسب و کار محلی، و مخاطبان تلفن همراه خاص است.

از آنجا که این یک دوره یادگیری LinkedIn است،

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.